Custice Awards

Kategorierna Copy, Telecomleverantör och Teleoperatör, län för län

Län Copy Telecomleverantör Teleoperatör IT- leverantör
Värmland Atea BKE Telia IT-Mästaren
Norrbotten Canon Dialect Telia Koneo
Södermanland Canon Dialect Tele2 Office
Uppsala Canon Bertil Åhs Tele2 Koneo
Västernorrland Canon Stjärna fyrkant Televox GDM
Gävleborg Koneo Ringup Tele2 Interlan
Jönköping Koneo Teleproffs Telia Koneo
Gotland Koneo Visby Ringup Tele2 Office
Östergötland Kontor X Dialect Telenor Ricoh IT-Partner
Jämtland Office Telavox Telia Atea
Västmanland office Dialect Telenor Koneo
Skåne (utom Malmö) Office management Xelent Tele2 Atea
Västra Götaland (utom Göteborg) Offitech Mentor Tele AB Tele2 Atea
Halland Ricoh Ringup Telenor Office It-partner
Kalmar Ricoh Ringup Telia Aditor
Örebro Ricoh IT-partner Dialect Tre Ricoh IT-partner
Blekinge Sharp Telia Företag Telia Netcomp
Dalarna Sharp Dialect Borlänge Telavox Atea
Kronoberg Sharp Ringup/Menytelecom Telia Technet
Västerbotten Team Norr Stjärna fyrkant Telavox Atea

Sveriges största undersökning

Undersökningen av kundnöjdhet är den största som görs i Sverige. Custice Awards som ges till årets bästa leverantörer vaskas fram från 1,2 miljoner svar från företagsundersökningar hämtade ur vår intervjudatabas #fakta.

Prestigefylld utnämning

Custice Awards uppmärksammas av lokal- riks- och branschmedia.

Så fungerar Custice Awards

För att få ett Custice Award måste företaget komma högst upp i vår undersökning om nöjda leverantörer. Det sker när vi sammanställer de 1,2 miljoner svar som vi har fått i vår databas med över 216 000 företag. Uppgifterna körs för varje kategori i varje län. Dessutom utses också ett riksresultat med vinnare för hela landet.
Man kan alltså inte bli nominerad eller vinna om man inte har många nöjda kunder.

En Custice Award-vinnare har alltid:

1. Sina kunder i fokus.
2. Löser kundernas problem.
3. Har en löpande god kommunikation med sina kunder.
4. Ger alltid det lilla extra i service och omtanke.
5. Uppmärksammar sina kunders förändringar och förändras med sina kunder.
6. Har stor förståelse för kundernas marknad och kan komma med lösningar innan allt för stora förändringar uppstår

Vanliga frågor

Fråga: Behöver man anmäla sig till Custice Award?
Svar: Nej, det kan man inte göra. Det företag som nomineras dyker upp som bästa leverantör hos dina kunder.

Fråga: Hur vet jag om mitt företag är nominerad?
Svar: En nomineringslista kommer att publiceras på vår hemsida i god tid innan vinnarna koras. Dessutom kommer de nominerade företagen också att få ett mejl från oss att man ligger bra till. Ligger man bra till så kan man alltid göra en extra ansträngning för att vinna.

Fråga: Hur kan man använda utmärkelsen på bästa sätt?
Svar: Genom att tala om för sina kunder och sina blivande kunder att man är ledande på kundvård och att man har många nöjda kunder.

Om Custice Awards

Custice Awards skapades när vi analyserade svaren i vår databas för att uppmuntra företag som inte bara är lönsamma utan också sköter sina kundkontakter på ett föredömligt sätt.