Custice Support

Den här affärsidén ligger i databasen

Custice har Sveriges värdefullaste Databas

Vi har idag drygt 16 miljoner frågor och svar i vår databas med en unik historik.

Vi upptäckte 100-tals kunder med samma leverantör –
där det kunde skilja flera 1 000 procent – för samma
produkt.
Och inte bara det:
Vi har sett många riktigt dyra lösningar som hade kunnat förhindras
om beslutsfattarna haft någon att bolla med.

Tills idag har vi sparat ca 55 miljoner kronor åt företag som inte visste att de hade dolda tillgångar i sina kostnadsposter.

Känner du till dina dolda tillgångar?

 

Vår nya Support

Varför ringer man inte till banken när man börjar få problem?
Därför att man inte vill avslöja för sin bank att man har problem. *

Varför ringer man inte till sin revisor när man oroar sig för att göra fel?
Man vill inte blotta sina kunskapsluckor.

Det känns mycket tryggt att bolla med någon som inte har fingrarna i ens företag – och där man inte blir betraktad som idiot för att man inte vet allting i hela värden …

… men där ett felaktigt beslut kan bli en mycket dyr lärdom.

Därför har vi startat en support för företagare.


Varför ska man ha en support?

När man sitter fast i problem, så är det svårt att höja blicken för att se vägarna ut. Vi sitter inte fast i era problem, därför kan vi också se möjligheter som dolts bakom oro och rädslor.

Dessutom har vi alla Sveriges företag i vår databas. Vi kan ganska enkelt se den gemensamma nämnaren för alla företag i din bransch som har lyckats – och även för företag har som misslyckats. Det vi inte vet och kan själva – finns i databasen. Allt hänger på hur man frågar. Och det
kan vi!

*En bankman är en person som lånar ut paraplyer när solen skiner
och kräver tillbaka dem när det börjar regna.
Mark Twain